Jak promować stronę lokalnej firmy?

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą lokalnie i zamierzasz promować ją w Internecie, zainwestuj w pozycjonowanie strony swojej firmy. Chcesz osiągnąć zakładane cele biznesowe i wprowadzić witrynę na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google na regionalne słowa kluczowe? Z nami to możliwe! Sprawdź, w jaki sposób zadbamy o efektywną promocję Twojego biznesu w sieci.

Pozycjonowanie stron - optymalizacja pod lokalne frazy

Kluczowym aspektem, który decyduje o skuteczności lokalnego pozycjonowania strony firmy, jest jej powiązanie z nazwą miejscowości, dzielnicy, województwa czy innej lokalizacji prowadzenia działalności. Krótko mówiąc, wyszukiwarki internetowe powinny kojarzyć witrynę z Twoją okolicą, dzięki czemu będzie się ona pokazywała użytkownikom, którzy znajdują się w pobliżu i poszukują świadczonych przez Ciebie usług czy sprzedawanych produktów. Warunkiem pozwalającym na spełnienie tego zadania jest odpowiednia optymalizacja serwisu WWW pod kątem lokalnych słów kluczowych. Polega ona na dodaniu fraz powiązanych z Twoją lokalizacją zarówno w treści witryny, jak i w znacznikach meta.

Linki przychodzące ze stron regionalnych

Standardowym działaniem w ramach lokalnego pozycjonowania strona firmy jest pozyskiwanie odnośników z witryn działających w Twojej okolicy. Regionalne portale, witryny miejscowych mediów czy lokalne serwisy ogłoszeniowe – każde z tych miejsc ma dużą wartość z punktu widzenia SEO.

Lokalne profile firm, katalogi i mapy

Lokalne bazy przedsiębiorstw i katalogi witryn oraz profile w serwisach biznesowych i mapach również dostarczają wartościowe linki, które mają korzystny wpływ na pozycjonowanie stron firmy.

Media społecznościowe przydają się podczas pozycjonowania stron

Social media stały się nieodłącznym elementem współczesnej rzeczywistości internetowej, również biznesowej. Na Facebooku, Instagramie, Snapchacie, TikToku czy Twitterze warto założyć konto także w przypadku lokalnego biznesu. Ułatwi to pozycjonowanie strony firmy i przyspieszy proces.

Google AdWords - wsparcie w pozycjonowaniu

Lokalne pozycjonowanie strony firmy przynosi oczekiwane efekty, ale po czasie. W zależności od skali działalności i konkurencyjności branży na rezultaty trzeba czekać nawet kilkanaście miesięcy. Nie każdy może sobie pozwolić na tak długie oczekiwanie, dlatego, aby zapewnić sobie natychmiastowe efekty, warto opłacić także kampanię linków sponsorowanych. Dzięki niej możesz pozyskiwać klientów od samego początku działalności, z powodzeniem budując pozycję i markę na rynku.

Dobry content

Tworzenie wartościowych, tematycznie dopasowanych do Twojej witryny treści może być skuteczne niezależnie od zasięgu terytorialnego działalności Twojego biznesu. To korzystna inwestycja, która przekłada się na budowę wizerunku i zwiększenie zysków. Publikując ciekawe treści na blogu i zewnętrznych serwisach, można skutecznie wzmocnić reputację witryny, a co za tym idzie, poprawić jej pozycje w wynikach wyszukiwania. Treść jest niezbędna także w celu dodawania wpisów w katalogach i tworzenia profili w portalach internetowych.

Jeśli chcesz zlecić lokalne pozycjonowanie strony swojej firmy, skontaktuj się z nami. Zapraszamy do współpracy, której efektem będzie pozyskanie klientów z Twojej okolicy!